9 Şubat 2009 Pazartesi

taksim-şişhnane metro hattı



yine bir cumartesi akşamı verilen randevuya geç kalmanın telaşı içerisinde istanbul trafiğine çözüm getiren metrobüsten inerek taksime ulaşma yollarında ilerlerken gelen telefon asmalı mescid sokağında beklenildiğimi belirtmekte,taksim metrosundan şişhaneye gitmem gerektiğini ve durağın ilk ulaşım tecrübesi mutluluğu içersinde şişhane metrorusunun beyoğlu istiklal çıkışına doğru bir çok yürüyen merdiveni aşarak adrese direkt teslim oldum. Tünneldeydim,tüm asmalımescid sakinlerine hayırlı olsun,haydi halaya katılın sizde

2 yorum:

cem dedi ki...

bu hayırlı olsun'u göğüsümde yumuşatıp önüme alıyorum sayın yazar.
video eşliğinde yazılan ve dostoyevski edasında kurulan uzun cümle, benim için bir devrim niteliği taşımaktadır.

indian dedi ki...

Bilgisayarın önünde yatıyorum , hemen okuyayım diye üstad ...