20 Aralık 2009 Pazar


Duydum ki bizi bırakmaya azmediyorsun, etme.
Başka bir yar, başka bir dosta meylediyorsun, etme.


Sen yadeller dünyasında ne arıyorsun yabancı?
Hangi hasta gönüllüyü kastediyorsun, etme.


Çalma bizi, bizden bizi, gitme o ellere doğru
Çalınmış başkalarına nazar ediyorsun, etme.


Ey ay, felek harab olmuş, altüst olmuş senin için
Bizi öyle harab, öyle altüst ediyorsun, etme.


Ey, makamı var ve yokun üzerinde olan kişi
Sen varlık sahasını öyle terk ediyorsun, etme.


Sen yüz çevirecek olsan, ay kapkara olur gamdan
Ayın da evini yıkmayı kastediyorsun, etme.


Bizim dudağımız kurur sen kuruyacak olsan
Gözlerimizi öyle yaş dolu ediyorsun, etme.


Aşıklarla basa çıkacak gücün yoksa eğer
Aşka öyleyse ne diye hayret ediyorsun, etme.


Ey, cennetin cehennemin elinde oldugu kişi
Bize cenneti öyle cehennem ediyorsun, etme.


Şekerliğinin içinde zehir zarar vermez bize
O zehiri o şekerle sen bir ediyorsun, etme.


Bizi sevindiriyorsun, huzurumuz kaçar öyle
Huzurumu bozuyorsun, sen mahvediyorsun, etme.


Harama bulaşan gözüm, güzelliğinin hırsızı
Ey hırsızlığa da değen hırsızlık ediyorsun, etme.


İsyan et ey arkadaşım, söz söyleyecek an değil
Aşkın baygınlığıyla ne meşk ediyorsun, etme

MevLana

10 Aralık 2009 Perşembe

24 Kasım 2009 Salı

Mest oldum

Kon kon konn
Kon aşka kon

Don don don
Don aşka don

Seni sevdim en son
Sınava soksan beni on alırım on
On alırım on on on

Aşksız çok ağırdım
Hem de ton ton

Ne milyar yeterdi ne de trilyon
NE SEN TAŞIRDIN BENİ NEDE KAMYON:D
Seni sevdim tanrıma şükür en son
Hafiflendim uçtum gittim kon kon
Şu kalbim sanki kuş sanki balon
Şu kalbim sanki kuş sanki balon

(Allah ajdar ı müzik piyasasından eksik etmesin)

http://www.youmouse.com/video/12477/Ajdar--Muslum--kon-kon

Müslümüde ayrıca destekliyorum,Tolha Han mısın? be mübarek

21 Kasım 2009 Cumartesi

20 Kasım 2009 Cuma

11 Kasım 2009 Çarşamba

yanlış at


sanırım hiç tuturamayacağım 6 lıyı,
sürekli yanlış ata oynuyoruz,
bari ilk ayakta yatmaz insan ;
ama ne yaparsın 2.koşu başlamıştır,
ama senin için hiç bi şey ifade etmez;
yine olmadı ...yine olmadı...
olmasınıda beklemiyorum zaten...

4 Kasım 2009 Çarşamba

başkan olsana başkan olsana

gaziantepe başkan olsana...

ÇARŞI

marjinal fayda

1 menü alana diğer menü bedava kampanyalarını takip etmek,
1sinema bileti alana diğer biletinin bedava olması,
belli bi miktar alışverişe kadar nakliye üçretinin ödenmemesi,
sepetten film arşivi oluştrulması,
az çorbayla 1 ekmeğin yenilmesi,
damla pub a yürüyerek gidilmesi
1 otobüs bileti ve maç biletinin olması geri dönüşün düşünülmemesi

30 Ekim 2009 Cuma

Bir tek sen değil herkes hasta yavrum

Daha önce de anlattığım gibi , zamanın geçip geçmediğine bazen emin olamıyorum. Telefonum çalıp niye yazmıyorsun ile başlayan cümleler duyuyorum. Oysaki yazıyorum. Dağa taşa yazıyorum. Uçan kuşa yazıyorum. Genç ve güzel kızlara yazıyorum. Yazmak yaşamaktır dostlar. Yaşıyorum.

Ufak bir hatıramı paylaşmak istiyorum müsadenizle...

Semtin amatör takımında futbol oynadığım yıllar. Gerçi antreman topçusuyum. Maçlarda oynatmıyor teknik adam beni. Yedek kaleciyim. Geceleri rüyalarıma giriyor. Gencim ulan heyecanlıyım işte. Uçuyorum kurtarıyorum. Kahraman oluyorum rüyalarımdaki maçlarda. Ama gel gelelim 80 dakika , 14-16 yaş grubundaki maçlar 80 dakika oynanıyordu, yedek kulübesinde oturup heyecanla ismi Can olan kalecimizin sakatlanmasını, maç esnasında annesinin ölüm haberininin gelmesini veya başına yıldırım düşmesini bekliyorum, bekliyorum ki oyuna girebileyim. Fakat olmuyor işte. Adam zaten iyi kaleci onu kesmem imkan dahilinde değil. Anası turp gibi kamyon ezse bir haftaya ayağa kalkar, mevsim yaz yağmur bile yok yıldırımı kim kaybetmiş. Gençlik hayallerim ulan... Kız arkadaşım yok. Niye çıksınlar abi Can varken yedek kaleciyle. Eldivenlerimle yatıyorum. Okula giderken çantama koyuyorum daha top değmemiş kaleci eldivenlerimi. Antremanlarda kıyıp elime geçiremiyorum.

Sessiz bir pazar sabahı bilenler için söylüyorum Merter sahasında maçımız var. Erkenden kalkıyorum. Yüzümü yıkarken aynaya bakıyorum. Kulübe ilk ben geliyorum. Soyunma odaları bile kapalı. Tesiste kalan adam uyanmamış daha. Spor çantamın üzerine oturuyorum. Sonra eldivenlerimin deforme olacağından korkup kalkıyorum. Ayakta bekliyorum. Bugün ne yapıp ne edip oynayacağım. İnanıyorum. Bugün benim günüm.

Çocuklar toplanıyor. Hoca geliyor. Sahaya yürüyerek gidiyoruz. Hiç konuşmuyorum, maça konsantreyim, benim günüm olacak. Soyunma odasında kara ve rutubetli tahtaya ilk onbir yazılıyor. Yedeğim ama oynayacağım. Hocaya yaklaşıp bugün ben oynayayım diyorum sessizce. Bakarız diyor. Ben yedek kulübesine oturuyorum takım sahaya çıkıyor.

İlk yarıda 1 , ikinci yarıda 2 gol atıyoruz. İbne Can'a top gelmiyor koca maç. Ben oynasam ne fark ederdi diye düşünüyorum. Benim için çok şey değişirdi tabi. Pazartesi okula haftasonu çok iyi bir maç çıkarmış ve gol yememiş olarak gidecek, arka sıradaki oturan Hayat'a ufak bir tebesüm atacak, çocukları etrafıma toplayıp maçı anlatacaktım. Son on dakikaya girilmişti artık. Ne boktan bir hayatım vardı. Daha bıyıklarım çıkmamıştı ama herşeyden bıkmıştım. Hoca bana dönüp soyun sen giriyorsun dedi. Midemden bir ateş çıkıp alnıma yapıştı. Elim ayağım titredi. İşte bu on dakikada hayatım değişebilirdi. Harika bir on dakika çıkarırdım, hocam beni eski arkadaşı olan fenerin alt yapısındaki Metin hocaya götürür ve profesyonel futbol yaşantım başlardı. Mızrak gibi fırlayıp kaledeki yerimi aldım. Altıpasın ortasına kramponumla kaleye dik bir çizgi çektim. Sağıma soluma bakıp kaleyi ortaladım ve yakınlardan bir gooool sesi geldi. Kafamı kaldırdım. Karşı takımdaki piçler seviniyordu. Arkamı dönüp ağlardan topu çıkardım.

Piçlerin golle iştahı kabardı, deli gibi saldırmaya başladılar. Bizimkiler topu görmeyip içeri aldığım için yanıma geldikçe küfür ediyorlardı. Kenarda Can ibnesi çıldırmıştı. Kornerden kavisli bir top geldi. Boşa çıktım...

Maç bitsin diye yalvarmaya başladım. Orospu çocuğu hakem bitirmiyordu hala. Maç 5 dakikada 3-2 olmuştu. Ağlamaya başladım. Yandan oyuncu değişikliği tabelası kalktı. Bizim yedek sol bek yerime kaleye geçti ve maç bitti. Kazandık...

İşte böyle.

13 Eylül 2009 Pazar

taçsız kral...

ölümünün 18.yılında saygı ile anıyoruz,

9 Eylül 2009 Çarşamba

istanbul istanbul olalı...

Dün ki sel felaketine inat,sabah erkenden yola çıktım ,adeta bardaktan boşanırcasına yağan yağmura altırmadan düştüm yola,güzergah boyunca hiç bi toplu ulaşım aracına rastlamadan devam etmekteyim (iyi ki arabayı almışım yoksa nasıl gidebilirdim işe) halbu ki yolun %75 ni almıştım taaki trafik polisi yolun geri kalan kısmının kapalı olduğu ,bundan sonra devam edemeyeceğimi söyleyene dek.Ve geriye dönmek zorunda kaldım,yağmur tüm şiddetiyle devam etmekteydi,kararlıyım işe gitmeliyim fakat TEM bağlantı yolu da kapalıydı maalesef yola giriş sağlanamıyordu.Ben de tur mücadelesini kaybeden futbol takımları gibi evime dönmek zorunda kaldım.Aldım kumandayı elime İstanbul'un halini izliyorum.

27 Ağustos 2009 Perşembe

damacana

Böyle sapıklık görülmedi
Asansörde boş damacanayla mastürbasyon yaparken yakalandı!

22.07.2009 10:34
Bursa’da, bir siteye su götüren 27 yaşındaki su dağıtıcısı Naci K.’nin asansörde boş damacanayla mastürbasyon yaptığı tespit edildi.

Bülent CİVANOĞLU / AHT

BURSA’nın Nilüfer İlçesi’nde “Bu kadarına da pes artık” dedirten bir olay yaşandı. İlçedeki bir sitenin yönetimi, sitenin güvenlik kameralarında ve bilgisayar sisteminde arıza olunca durumu sistemi kuran firmaya bildirdi. Firma yöneticileri, arızayı gidermek için bilgisayarlı sistemi ve güvenlik kamerası kayıtlarını incelemeye aldı. Arızayı belirlemeye çalışan firma, kısa süren çalışma sonunda duyanları şaşkına çeviren bambaşka bir olayı gün yüzüne çıkardı. Bilgisayar firması yetkilileri, sitenin 10’ar katlı bloklarından birinin asansöründe, binaya su
getiren firmada çalışan 27 yaşındaki su dağıtıcısı Naci K.’nin yaklaşık 1 dakika boyunca boş damacanayla mastürbasyon yaptığını gördü. Bilgisayar teknikerleri, kayıtları daha da dikkatle incelediklerinde aynı kişinin aynı gün içinde iki kez su getirdiğini; boş damacanayla mastürbasyon yaptığını tespit etti. Firma yetkilileri, durumu hemen site yönetimine bildirdi.

‘ÇEŞMEDEN İÇİYORUM’


Site yönetimi durumu örtbas etmeye çalışsa da site sakinlerinden inşaat teknikeri
T.K. güvenlik kamerası görüntüleriyle karakola başvurdu. Yaşanan olayı seyrettiğinden beri şehir şebekesinden su içtiğini söyleyen T.K. Naci K.’den
şikâyetçi oldu. İşten çıkarılan Naci K., çıkarıldığı savcılıktan tutuksuz yargılanmak üzere salıverildi. Olayın ardından sitenin içindeki duvarlara ise, su dağıtıcısının çalıştığı firmadan “Bazı nedenlerle” su alınmaması gerektiği yönünde uyarı yazıları asıldı.

17 Ağustos 2009 Pazartesi

Certified quality
A dat da girl dem need and dem not stop cry without apology
Buck dem da right way - dat my policy
Sean Paul alongside - now hear what da man say - Beyonce
Dutty Ya, Dutty Ya, Dutty Ya
Beyonce sing it now ya

BABY BOY YOU STAY ON MY MIND
FULFILL MY FANTASIES
I THINK ABOUT YOU ALL THE TIME
I SEE YOU IN MY DREAMS

BABY BOY NOT A DAY GOES BY
WITHOUT MY FANTASIES
I THINK ABOUT YOU ALL THE TIME
I SEE YOU IN MY DREAMS

AAH OH MY BABY'S FLY BABY OH
YES NO HURT ME SO GOOD BABY OH
I'M SO WRAPPED UP IN YOUR LOVE LET ME GO
LET ME BREATHE STAY OUT MY FANTASIES

Ya ready gimme da ting dat ya ready get ya live
And tell me all about da tings that you will fantasize
I know you dig da way me step da way me make my stride
Follow your feelings baby girl b&c they cannot be denied
Come check me in-a night and make we get it amplified
Me have da ting to run da ship cause I'm go slip and I'm go slide
And in the words of love I got ta get it certified
But I give you da toughest longest kinda ride - girl

BABY BOY YOU STAY ON MY MIND
FULFILL MY FANTASIES
I THINK ABOUT YOU ALL THE TIME
I SEE YOU IN MY DREAMS

BABY BOY NOT A DAY GOES BY
WITHOUT MY FANTASIES
I THINK ABOUT YOU ALL THE TIME
I SEE YOU IN MY DREAMS

PICTURE US DANCIN REAL CLOSE
IN A DARK DARK CORNER OF A BASEMENT PARTY
EVERY TIME I CLOSE MY EYES
IT'S LIKE EVERYONE LEFT BUT YOU AND ME

IN OUR OWN LITTLE WORLD
THE MUSIC IS THE SUN
THE DANCE FLOOR BECOMES THE SEA
FEELS LIKE TRUE PARADISE TO ME

BABY BOY YOU STAY ON MY MIND
FULFILL MY FANTASIES
I THINK ABOUT YOU ALL THE TIME
I SEE YOU IN MY DREAMS

BABY BOY NOT A DAY GOES BY
WITHOUT MY FANTASIES
I THINK ABOUT YOU ALL THE TIME
I SEE YOU IN MY DREAMS

BABY BOY YOU STAY ON MY MIND
BABY BOY YOU ARE SO DAMN FINE
BABY BOY WON'T YOU BE MINE

Top top - girl
Me and you together is a wrap - dat girl
Driving around da town in your drop top - girl
You no stop shock - girl
Little more da Dutty, we'll rock dat world

12 Ağustos 2009 Çarşamba

merak ne güzel şey.....

ne güzel şey merak ... diye uzun uzatıya gecen reklam diyologlarıyla kafa ütüleyen 3G teknolojisi hayatımıza girdi nihayet,çok gerekliydi
zaten telefon tamamiyle amaç dışı kullanılan genelde kafa ütüleyen cümlelerin sarf edildiği (n'ber nasılsın ,neler yapıyon,hiç arayıp sormuyon,beni neden aramadın vb gibi)yoğun iş temposunda en olmadık yerde çalmaya başlayan,genelde de karşınızda istemediğiniz bi ürünü satmaya çalışan (bankacılık ürünleri sıklıkla olmakla beraber) ,ayrıca bi dönem bu işleri yapmış olmamla birlikte şimdi daha iyi anlıyorum,arkadaşım aramayın yaw

bide karşıdakinin yüzünü görmek,hele de sesini duymaya bile tahamül edemediğiniz kişinin yüzünü görmek inanılır gibi değil,varın siz düşünün sonunu

6 Ağustos 2009 Perşembe


"insan parası varsa çalışmak zorunda kalmaz.
böylece zamanı satın alır.
bu kalan zamandada kendini mutlu edebilcek şeyleri yapar.
yani para mutluluğu satın alır."


"insan söyledikleriyle değil, söylemedikleriyle insanlaşır"


"ahlaka dair ne biliyorsam bunu futbola borçluyum"

Albert Camus

22 Temmuz 2009 Çarşamba

evde limon kalmamış


anlaşılan yine evde limon kalmamış...
toprağın bol olsun!

21 Temmuz 2009 Salı

üstad blog yazmıyosun artık
-artık kitap yazıyorum
bestsellers olmaya değer sanırım
'git kendini çok sevdirmeden'
bugün damla pub da dumansız hava sahasını test ettik
malesef başarılı bulmadım
sağlık bakanlığı duysun sözümü
en azından pub lara izin versin

30 Haziran 2009 Salı

to win or lose

The name of the game,the life world is a stage, we have to win in this game are the players to lose. I wonder what we're

18 Haziran 2009 Perşembe

mars


Amerikalı bilim adamları, Mars’ta eski bir gölün tartışmasız kanıtlarını buldular.acaba rakı balık ortamıda var mıdır? bi araştırsalar ya

16 Haziran 2009 Salı

20 gündür çalışıyorum,her gün burdasın
-söz sen gidince gelmeyeceğim

12 Haziran 2009 Cuma

9 Haziran 2009 Salı

Seninle olmanın tek yan etkisi ne biliyor musun?

Nereden bileceksin?

Sen benimle hiç olmadın ki.

Can Yücel

8 Haziran 2009 Pazartesi

iş değişikliği nedeni ile zararına satışlar


hiç yabancı olmadığımız bi duyurudur bu.
yakında gayri menkul işine giriyoruz inşallah,
yukarıdaki çalışma ilk adımı atmamız için fikir
veriyor

metin abi


ben geldim (indian) Damla Pub 5/6/09

2 Haziran 2009 Salı

starting box

starting boxta kalıp rakiplerimizi yakalayamayacağımızı anladığımız günden beri
zamanımızı ters kenter yaparak geçiriyoruz.
bize müşterek bahis oynayan tüm iştirakçilerden özür diliyoruz şimdiden.(asmalımescit)

starting box'ta yım çıkamıyorum

1 Haziran 2009 Pazartesi

Beşiktaş

ve sonunda ...Beşiktaş şampiyon oldu
ama ben küme düşmeye devam ediyorum,

2.Amatör ligdeyim
kendime bu sezon başarılar diliyorum.

19 Mayıs 2009 Salı

17 Mayıs 2009 Pazar

17 mayıs 2000

o günler artık çok uzak ama , aynı başarıyı ilerleyen yıllarda bekliyoruz takımımızdan.
9 yıl olmuş be daha dün gibi hatırlıyoruz

12 Mayıs 2009 Salı

başladım yürümeye

başladım yürümeye
bir de baktım yine baştayım, baştayım
başladım düşünmeye
bir de baktım yine baştayım, baştayım
birden bire herşey
herşey iyi herşey güzel geldi bana
başladım isyana
bir de baktım yine baştayım
birden bire herşey
herşey yazık herşey değmez geldi bana
ne için kim için

mavi sakal (kan kokusu)1998

11 Mayıs 2009 Pazartesi

diayologlar

sevgili indian blogunda yer verir sanmıştım ama unutmuş olsa gerek ben aramızda geçen bi kaç diyaloğu sizinle paylaşacağım....
-üstad,leonard cohen istanbula geliyormuş...
fenerbahçeye mi?
-turkcell faturalı hatta geçtim
akşamcıcell e geç (artık kendi aralarında 10 dakikası 1 kontür)
-kaptanı havaalanından karşılamaya gidelim
araba var mı?
var smart kiraladım,karşılayım kardeşimizi

8 Mayıs 2009 Cuma

değişimin parçası ol


herkese merhaba,bloğu okuyan ya da okumayan farketmez herkese slm
öncelikle her yıl başıma gelen ama bir türlü yenemediğim hastslığımdan söz edeceğim,
bilenler bilir(bu cümlede çok anlamsız ama başka bir sözçük yerine uymuyor)
evet anlaşılacağı üzere kendime araba bakıyorum(bu durum bende hersene olur bi iki defa ve hersene fiyasko ile sonuçlanır,ama bi sonra ki seneye daha iyi bir hazırlıkla çıkılır ama bi halt olmaz,ve bu sefer gerçekten araç sahibi olacağım kesin, garanti gibi sözçüklerle motive edip gaza gelme durumları üst safhadadır...
gelelim asıl mevzuya renault nisan ayı sonunda tvlerde bi reklem dödürüyordu,
Senin yerin seyirci koltuğu degil!Sürücü koltuğu 2 mayısı bekleyin....
hasas bi dönemde olmamdan dolayı bekledim 2 mayısı,tamam bu sefer oldu,bu iş tamamdır dedim kendime ama ne göreyim lansmanını yaptığı otomobiller 31.250 ytl den başlıyo ve bana çok uzak
Burdan Renault yetkilerine sesleniyorum hani değişimin parçası olacaktık,hani yerimiz sürücü koltuğu idi ne oldu yine kaldık yaya,
bari TOROSu yeni bi segmentte piyasaya çıkarında biz de araba sahibi olalım be kardeşim belki o zaman değişimin parçası oluruz....yazacaklarım bu kadar ben oto galeri sayfalarına gidiyorum

25 Nisan 2009 Cumartesi

işte aranan kan 'Michael Fink '

Beşiktaş'ın yeni trasferi Michael Fink
süper lig e hoşgeldin
global futbol anlayışını ligimize getireceğine inanıyorum
manşetleri duyar gibiyim 'beşiktaş fink atıyor'bütün toplar fink e
fink nereye ..... bekleyip göreceğiz hadi hayırlı olsun herkese

16 Nisan 2009 Perşembe

alternatif film festivali

istanbul film festivali akıyor avucumuzdan,
gösterimdeki filmler cd ortamında, halkında rahat ulaşabileceği bi noktaya gelebilirmi?
mesala üst geçitden karşıdan karşıya geçerken; bu yıl film festivalinde gösterilen filmlere rastlayabilirmiyiz?
-abi 3 tane alacağım fiyat ne olur en son? pazarlık yapılabilir mi?

9 Nisan 2009 Perşembe

artık...

yazmak lazım,
ankara 16 tl
35'lik rakı 13 tl

ben daha ne yapayım,yolu gösterdim

artık...

yazmak lazım

18 Mart 2009 Çarşamba


şüheda gövdesi, bir baksana dağlar taşlar...



yaralanmış temiz alnından uzanmış yatıyor;



ey, bu topraklar için toprağa düşmüş, asker!



ne büyüksün ki kanın kurtarıyor tevhid'i...

bedr'in aslanları ancak, bu kadar şanlı idi...

sana dar gelmeyecek makberi kimler kazsın?

"gömelim gel seni tarihe!" desem, sığmazsın.

herc ü merc ettiğin edvara da yetmez o kitab...

seni ancak ebediyyetler eder istiab.

"bu, taşındır" diyerek kabe'yi diksem başına;

ruhumun vahyini duysam da geçirsem taşına;

sonra gök kubbeyi alsam da, rida namıyle,

kanayan lahdine çeksem bütün ecramıyle;

mor bulutlarla açık türbene çatsam da tavan;

yedi kandilli süreyya’yı uzatsam oradan;

sen bu avizenin altında, bürünmüş kanına,

uzanırken gece mehtabı getirsem yanına,

türbedarın gibi ta fecre kadar bekletsem;

gündüzün fecr ile avizeni lebriz etsem;

tüllenen mağribi, akşamları sarsam yarana...

yine bir şey yapabildim diyemem hatırana.

sen ki, son ehl i salibin kırarak savletini,

şarkın en sevgili sultanı salahaddin'i, kılıç arslan gibi iclaline ettin hayran...

sen ki islam’ı kuşatmış, boğuyorken hüsran,

o demir çemberi göğsünde kırıp parçaladın;

sen ki, ruhunla beraber gezer ecramı adın;

sen ki; asara gömülsen taşacaksın...

heyhat, sana gelmez bu ufuklar, seni almaz bu cihat...





mehmed akif'in çanakkale savaşındaki şehitlere yazdığı şiir

16 Mart 2009 Pazartesi

12x12

dünya su forumu,sütlücedeyiz
cevikkuvvet oleyyy

5 Mart 2009 Perşembe

Bu akşam bizi yaz be yaz anasını satıyım...


Yoğun bi mesaii sonrası, eve giden yolda telefona gelen mesajla kendime geldim.Bu akşam bizi yaz be yaz anasını satıyım...yaz diyordu.


olmakla olmamak arsında gidiş gelişler...

düşmek ve kalkmak sonra tekrardan düşmeler...

taa en dibe vurmalar...

hiçbir sıçrama belirtisi olmadan tekrardan dibe...

dibe doğru sürüklenmeler...

takii en yüksek sıçrama yapana dek dibe...

kardelikler gibi yok olup başka boyutta tekrardan ortya çıkmalar...

ve yine... olmakla olmamak arasında gidiş gelişler...
taa en başa başladığın noktaya...


4 Mart 2009 Çarşamba

Bi'şey yapmalı

Ne yazacağım bilmeden sadece karalıyorum sayfayı karaladıkça ortaya çıkmakta içimdeki yılgınlık ne yapmalı neler yapmalı da bu durumdan kurtulmalıyım.siz değerli izleyicelere sunuyorum...

26 Şubat 2009 Perşembe

Kadıköy'e yürüyüş! 4-3


Galatasaray-Bordeaux maçını izleyememim üzüntüsü içerisinde yazıyorum,
sadece gollerinin bazılarını internetten izleyebildiğim;ama biliyorum ki tribündeki taraftar ölüp ölüp dirilmiştir,özelikle 6.saniyede yenilen golle yine mi aynı senaryo ile karşıkarşıya kaldığımızı gösterirken 90.dakikada gelen gol(sabri) ile maçı almasını bildiler,4-3 hadi hayırlı olsun...

22 Şubat 2009 Pazar

oscar ödülleri

Turkcell Süper Lig'in 21. haftasının son maçında Galatasaray'la Kocaelispor karşılaştı. Ali Sami Yen Stadı'ndaki mücadeleye 3 puan parolasıyla çıkan Galatasaray, küme düşmeme mücadelesi veren rakibine 5-2 gibi bir skorla yenilerek haftayı puansız kapattı.
Bu başarısından dolayı :
en iyi kurgu ödülünü Galatasaray'a
en iyi yönetmen:M.Sikibbe
en iyi oyuncu:Taner GÜLLERİ
en iyi yapım Kocaelispor'a
Kocaelispor, Galatasaray karşısında önemli bir galibiyete imza attı ve karşılaşmayı 5-2 kazandı.

21 Şubat 2009 Cumartesi

gitmem gerek...


bugün burdayım ama yarın burada olamayacağım,gitmem gerek o beni terketmeden...

20 Şubat 2009 Cuma

Kader


Sen de anla artık başka yolu yok bunun. Yazıkmış, kılmış, tüymüş hepsi hesap edildi bunların. Her şeye hazırım diyorum sana. De ki iyilik ediyorsun, de ki sevap işliyorsun. Herkesin inandığı bir şey vardır bu mına kodumunun hayatında. Benimkisi de sensin. Napayım... Geçen gece çocuk hastaydı. İlacı bitmiş, almak için dışarı çıktım. Sağa sola saldırıp nöbetçi eczane arıyoruz. Birden durup dururken içim cız etti. Bi baktım gene aynı karın ağrısı... Öyle özlemişim ki seni, dönerken bir meyhane gördüm. Bi tek içeri girdiğimi hatırlıyorum bi de rakıya yumulduğumu. Arkasından en az dört cigaralık... Sonra gözümü bir açtım karşıdan karlı dağlar geçiyor. Bir daha açtım başımda bir çocuk, kalk abi diyor Kars’a geldik. Otobüsten indim, yürümeye başladım. Dedim Allahım nerdeyim ben, burası neresi. Sonra güç bela burayı buldum. Kapının önünde durup düşündüm. Dedim Bekir, bu kapı ahret kapısı, burası sırat köprüsü. Bu sefer de geçersen bir daha geri dönemezsin, iyi düşün dedim. Düşündüm, düşündüm. Ama olmadı. Dönemedim. Sonra bak oğlum dedim kendi kendime. Yolu yok çekeceksin, isyan etmenin faydası yok. Kaderin böyle. Yol belli, eğ başını, usul usul yürü şimdi.

(Kader,Zeki Demirkubuz,2006)

19 Şubat 2009 Perşembe

doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM







çöp ve sigara


kapı açılmıştı ve dışarıdan içeriye tiz bi sesle; -masanın üzeride sigara paketimi unuttum! dedi adam

garson:-çöpe attım

adam:-acaba alabilirmisiniz,içerisinde de çok yoktu zaten attığısanız önemli değil

garson :-yo önemli değil diyerek çöp kutusunda sigarayı alarak adama uzattı

ve teşekür etmeden adam oradan uzaklaştı....

17 Şubat 2009 Salı

hayata dair....


hayata dair ne varsa; silip attım herşeyi,

yürüyorum, sokak ortasında yapayalnız

kendi başıma çaresiz

nöbetlerdeyim her gece ...

15 Şubat 2009 Pazar

yazıyorum yine...


-yaz ! dedi üstad ,

-ne yazayım. dedim,

-kendini yaz

-yazamam

-neden! dedi;

-kendim hakkında hiç bi şey bilmiyorum ki...

kimim ben?



sevgililer günü

13 şubat:yalnızım

14 şubat:artık bi sevgilim var


15 şubat günü: ve...yine yalnızım

takii seneye kadar

9 Şubat 2009 Pazartesi

taksim-şişhnane metro hattı



videoyine bir cumartesi akşamı verilen randevuya geç kalmanın telaşı içerisinde istanbul trafiğine çözüm getiren metrobüsten inerek taksime ulaşma yollarında ilerlerken gelen telefon asmalı mescid sokağında beklenildiğimi belirtmekte,taksim metrosundan şişhaneye gitmem gerektiğini ve durağın ilk ulaşım tecrübesi mutluluğu içersinde şişhane metrorusunun beyoğlu istiklal çıkışına doğru bir çok yürüyen merdiveni aşarak adrese direkt teslim oldum. Tünneldeydim,tüm asmalımescid sakinlerine hayırlı olsun,haydi halaya katılın sizde

5 Şubat 2009 Perşembe

3 Şubat 2009 Salı

Fortis Türkiye Kupası Sivasspor Galatasaray Mücadelesi


saat:14 00 de Sivasspor Galatasaray karşılaşması 1 - 1 devam ediyor,uzatma devreleri devam ediyor,korkarım maçın sonuçunu penaltılar belirleyecek,umarım taraftarı olduğum GS maçtan galip ayrılabilsin,son haftalarda sık sık bir araya gelen iki takım bir birleriyle karşılaşmaktan sıkıntı duyduklarını düşünüyorum,aralarındaki mücadeleyede bu yansıyor sanırım...
maçın sonucu penaltı vuruşlarıyla tamamlandı 4-2
Sivassporu Tebrik Ediyoruz

1 Şubat 2009 Pazar

bir arkadaşımızı kaybetmenin üzüntüsü içersinde yazıyorum

telefondaki ses: neden aramadın?
kusura bakma sarjım bitti de ondan arayamadım.
hıçkırıklara boğuldum bu cümleleri duyduğumda....

DEVAM EDECEK...

31 Ocak 2009 Cumartesi

sanatçı yabancılaşması

sanatçı yabançılaşmasıydı konunun adı...

neler söyleyeceğimi bilemiyordum öğrencilerime,

ne olmuştu bana böyle anlayamamıştım,neler söyleyebilirdim acaba onlara;

gidiş ve dönüşler aranındaki gel-git yolculuklarımdan, bahsedebilirmiydim

uzun bi yolculuktu bu varolama yolunda;

artık sıkıldım bu yolculuklardan,

kendimi bulmayım bir yol üstü meyhanesinde,

yabancıydım herkese kendime bile...


ve sonunda....

arkadaşlar aylar sonunuda evime bir internet sağlayıcısı ulaştı,konuyla ilgili sevincimi ayrıca belirteceğim,izleyicilerimden gelen yoğun taleb karşısında kayıtsız kalamadım,postlarımı düzenli olarak atabilmek için kendime bir bilgisayar aldım,ayrıca internete bağlandım,beni sizler var ettiniz buna duyarsız kalamazdım,bundan sonra postlarıma düzenli olarak ulaşabileceksiniz...
bugünü dünya blogçular günü ilan ediyorum,haydi hepimize hayırlı olsun

14 Ocak 2009 Çarşamba

bi karides yemeğiden benden

jumbo karides alınacak
canlı canlı haşlanacak
kafa ve bacakları kesilecek
domates ve biberle kavrulacak
servis edilecek
afiyet olsun......

çok zaman geçti görüşmeyeli

evet dostlar bloğa uğramayalı çok zaman geçti ve bu arada izleyici sayımın yarıya düşmesi beni endişelendirdi,bunun üzerine sitemkar mesajımı yayınlaman gerektiğini hissettim...
sevgili izleyicim ya da izleyiciler manidar bir dörtlükle cevap vereceğim
orda bi blog var uzakta;
o blog bizim bloğumuzdur.
tıklamasakta,izlemesekte;
o blog bizim bloğumuzdur.
lay lay lay laaa
lay lay lay laaa.........